Priča o Paprenjaku
" Prišivak paprenjarka pako nadjenuše joj zato: u svemu gradu ne bijaše ni velikaške ni građanske žene koja bi umijela mijesiti paprenjake kao što Magda. Stoga je bilo i svetkom i petkom dosta jagme za njezinim paprenjacima, i sam varoški sudac Ivan Blažeković znao je kadšto ostaviti lijep dinar u njezinoj kesi! "
A. Šenoa, Zlatarovo zlato, Mladost, Zagreb, 1973., str. 6.
Od zaboravljenog kolačića, preko kućne radinosti, do prve hrvatske tvornice Paprenjaka
Poduzetnički duh, obiteljski blagdanski običaji i jedan od najljepših hrvatskih povijesnih romana, motivirali su Sanju Paprenjak, profesoricu pedagogije, da se upusti u poslovni pothvat oživljavanja zaboravljene izvorne kuharske tradicije karakteristične za naše podneblje te tržištu ponudi slasticu-suvenir "Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač".
Očuvanje autohtonog i tradicijskog blaga, običaja i kolačića
Paprenjak d.o.o. apsolutni je tržišni predvodnik u ponudi specifičnih tradicijskih proizvoda jestivog karaktera, utemeljenih na hrvatskoj povijesnoj baštini. Prema riječima autorice projekta "ideja" paprenjaka je "ne da dobijemo, nego da sačuvamo nešto originalno i autohtono".
Paprenjak kao brend
Ovaj je proizvod vođen projektno s velikim razumijevanjem uloge vizualnog identiteta u funkciji proizvoda, on je brendiran od samog svog početka i autorski zaštićen . Planski vođenom proizvodnjom Paprenjak se tržištu nametnuo kvalitetom, konstantnošću i kvantitetom. Paprenjak d.o.o. Zagreb i projekt "Paprenjak — tradicionalni hrvatski kolač" odradili su na tržištu pravi pionirski posao stvaranja specifičnog tržišta tradicijskih proizvoda i nametanja spoznaja o "domaćem " i " našem" te mijenjali svijest kupaca o tradicijskom hrvatskom proizvodu i stvaranju potrebe za istim.
Projekt "Paprenjak — tradicionalni hrvatski kolač" dao je tržištu proizvod visoke gastronomske kvalitete. Osuvremenjen je modernim dizajnom i originalnim pakiranjem. Ovakav pristup u razvoju proizvoda i planski rad na njegovom vizualnom identitetu, profilirali su ovaj tradicijski proizvod u robnu marku. Brand Paprenjak nametnuo je i konkurenciji visoke standarde ponude originalnih proizvoda.
Partneri
Poslovnu priču o Paprenjaku pomogli su ispričati vrijedni suradnici i stručnjaci s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu: prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen (Katedra za marketing), prof. dr. sc. Darko Prebežac (Katedra za turizam), Marketinška agencija Bruketa-Žinić, Turistička zajednica grada Zagreba, Hrvatska gospodarska komora, Croatia Airlines, poslovni partneri, mediji i narod.